Hakkımda



Merhaba Arkadaşlar , Adım Raşit Emre Kıvrak . 17 yaşındayım . Blogger kurup başlamamın sebebi , yazdığım şiirleri insanlara ulaştırmak ve ilerdeki 2 yıl içinde dijital ortama döktüğüm şiirleri kitap şekilde çıkarmaktadır. Başarılarım arasında , Balıkesir Kuva-i Milliye yarışmasında 2. oldum . Yerel gazetelerde 2 şiirim yayınlandı . Balıkesir'liyim . Inebey Anadolu Lisesinde okuyorum . Sayısal bölüm öğrencisiyim . Şiir yazmaya 4 yil önce başladım ve ara ara yazdım . Şuan hali hazırda 72 şiirim mevcut . Sayfanın ilerlemesi ve hedef kitleye ulaşması halinde 90'a yakın şiir yayınlayıp toplu şekilde kitaba dönüştürmek olacaktır. 

Bu yola başlayıp durmadan devam edeceğim . Günlük 1 veya 2 olmak üzere şiir yayını yapacağım . Ilerleyen safhada sizin şiirlerinizide paylaşacağım. Şiirlerimin altına düşüncelerinizi yazmak beni bem mutlu edicek hemde sizden bilgi almış olacağım .

Şimdiden hem bu yazıyı hemde şiirlerimi okuduğunuz için teşekkür ederim. Sizlere elimden gelen en iyi şekilde hizmet edeceğimi bilmenizi isterim.

Yorumlar

  1. Ben de bir dergide siir yazıyorum. Blogumu ve şiirlerimi incelerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Son Elvedam

Misafir

Güzel Dünya