ÖLMEK İSTEDİM

Yokluk çok farklı bir hismis
Senin gidişini izlerken anladım
Içimden bir şeyler eksildi
Iste o an olmek istedim

Sessiz çığlıklarım gitme derken
Gözlerimden iki damla gözyaşı aktı
Sen farketmedin belki
işte o an ölmek istedim

sevgisiz kaldım , kimsesiz
Bir kurşun gibiydi
Göğsümden girip deldi
Ben olmedim, ölemedim

Çünkü ben yoktum artık
Son kez bakarken bana
Boşluk duruyordu karşında
Yokluk çok garip bir hismiş

Şimdi mi napiyorum
Gözümu ırakalara yatırıp sonsuza bakıyorum
Bir umut derdi eskiden yüreğim
O da anladı
Bana kazandirdiklarinda oldu tabiki
Büyümeyi öğrendim
Ne kadar çocuk olarak kalmak istesemde
Arkadaşım oldu kagitlar
Derdimi sadece onlara dokebildim

Sen varken sadece kalbim konuşurdu
Gittiğinde artık hersey bana kustu
Bu dünyadaki sınavım buymus demek
Belkide ölümün ince çizgisinde yürümek


                 Raşit Emre Kıvrak


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Son Elvedam

Misafir

Güzel Dünya