Misafir


Kalbimin içindeki misafir

Hoşgeldin

Gelirken avuçlarının içinde

Bir tutam bahar getirmişsin

Teşekkür ederim


Tatlı küçük misafirim

İyi ki geldin

Kalbimdeki dağınıklığı

Toplamaya gelmişsin

Zahmet Etme Derim


Kusura bakma misafirim

Daha güzel ağırlamak isterdim 

Ani oldu biraz biliyorsun

Özür dilerim


Belki de tam zamanında geldin misafirim

Yoksa yalnızlığımla yok olma düşüncelerindeydim

Bir ses oldun odalarıma 

Yağmurda söylenen müzik edasıyla

Sadece Dinledim


Ah misafirim

İlk geldiğin günde

Beni bir tek sen anlarsın demiştim

O yüzdendir belkide

Ben de güzel günlere 

Gözlerimi Diktim


Benim için bir misafir değildin ya hani

Evimin gördüğü en güzel kişiydin

Rahat hissetmemin sebebi

İnancımın temeli

Vazgeçtiğim onca düşüncelerin

Anlamında kaybolduğum sözlerin

Namelerinde hayat bulduğum şarkıların


Dünyayı durdurman mesela bakışlarınla

Üzüldüğümde hafifçe ve sıcak bir sarılma 

Zakkum kokusuyla uyutman mesela


Senin eserindi bil isterim…


Bekle ! Nereye gidiyorsun misafirim

Biraz daha kalsan olmaz mı ?

Belki bu eve de kendi evim dersin

Bir ömür bu şekilde kabullenirsin


Doğru ya adı üstünde sen de misafirsin

Merak etme gideceksen de

Yaşarım ben kendi halimde

Umarım bir gün gelir de 

Doğru evi bulabilirsin kendine


Sakın unutma misafirim

Her zaman açık kapılar kalbimde

Sana ve hayallerine 

Keşke son bir kahve içmeyi bekleseydin

Nefeslenip giderdin

Bu kadar yorgun ve uykusuz kalmazdın

Tabi ki son karar sana ait de

Bir daha geleceksen 

Son kararı asla verme…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Son Elvedam

Güzel Dünya